Caty.nu ♥- Torres.

Heej!
Har inget o blogga om eftersom jag inte har gjort något mer än att kollat på tv idag... Så jag tänkte tipsa er om en superbra blogg! Det är nämligen Caty's blogg! Jag älskar hennes blogg! Jag läser den varje dag! Hon har vartit med i Djungelns Drottnig som gick på 5an för typ 2-3 veckor sen :) Hon driver en av sveriges största alternativa blogg! Just nu har hon en tävling där man kan vinna knästrumpor i valfri färg!
Klicka häääääär för att komma till tävlingen. Jag rekommenderar verkligen hennes blogg, den är helt awesome!♥ Jag kommer lägga upp lite av hennes videos då och då ;)
Puss.


Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!