Nooo time. - Torres

Heeluuu!
Har inte haft tid att göra videoinlägg så det blir vanligt! :) Igår gjorde jag om ett videoinlägg 3 ggr men dom 2första ggrna fuckade o 3e ggn så hade jag tydligen inget minne -.- Så jag fr fixa lite mer minne.. Måste fortsätta att ladda upp på datorn o sen radera från telen. Iaf! Midsommarafton firade jag med alla underbara grannar först på Årsta o sen drog vi hem o ställde fram alla bänkar o så grillade vi, lyssnade på extremt hög musik, dansade o hade grymt kul! :D Bästa midsommaren någonsin!♥ Vi höll på till halv 6 på morgonen fast jag va tvungen att gå in vid halv 2 -.- Igår satt vi o pratade o fick höra att dom som va kvar ute började höra massa smällar o då vare 2 bilar vid ett dagis (jätte nära) som nån/nåra tände eld på så dom ringde brandkåren o så.. Töntar som gjorde det!! -.- Hade iaf skitkul o Gaja sov hos mig!♥ Igååår så passade jag Isak med mamma o vid 19 så åkte vi med alla grannar (återsamling, haha) till Årsta o käkade på en restaurang o efter stack vi hem o kollade på fotboll o hade party igen! :D Hahaha fast den hr gången drog vi vid 00. Nu kommer alla grannar igen så jag måste dra!

Puss♥

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!