Bildboooomb!♥ - Torres.

Märket jag fick av Philip när han träffa mig på paintall.

Hihi Gertrude :D

Råkade spränga en limflaska, skvätte på Hanna :3

Lite mer mmm i livet!♥

Yeeeh♥

Sista dagen innan jag blev tonåring= Krigsmålning i ansiktet med Nutella!

Word.

Enzo ♥

Khadidjeeeeee :D

Första frukosten på balkongen med mami♥

(Y)

Idrottsdaaaag♥♥♥

Hahah Axel..

Hade tjejkväll eftersom att jag hade fyllt år! Tack tjejer för allt!♥

Efter vattenkriget vi tjejer hade på min tjejkväll :D

:3

KÄÄÄRLEK!♥

Kan inte vända på bilden men det är min Ziperall, mitt fodral o mina hörlurar :D

ONEPIECEEEEE♥♥♥♥

Glaaassss♥

Gotland förra året.

Älskar dig!♥

Muuuums!

Shooooow med skolan! Trololo ♥

Min enda kompis♥ Hahaha...

Tagit spruta ..



NICKI MINAJ♥

Min tjockis♥

Min andra tjockis♥



Puss ♥

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!