Ljungqvist o sommarlov❤ - Torres.

Heej!
Jaaag haaaar sommarloooov!! :D Skitglad haha. Har varit på lillbrors och Nordborgs skolavslutning :) Ni va jätte finaaaaa!❤❤❤❤ Just nu sitter jag på stationen med Ljungqvist. Vi har suttit här i mer än 1 timme -.- Vi missade bussen o den går 1 gång i timmen så... Men nu kom bussen! ;) Vi ska bada hos Filippa o bara chilla idag. Sen ska jag kanske sova hos Nordborg om jag får för mamma för att imorn ska vi till grönan med nåra andra!❤ Min sommarlovsstart har/kommer bli grym!Har ju världens bästa vänner! Älskar er!❤ Igår efter skolavslutningen va jag med Jennie o Gaja. Sen såg vi Emil, Agge, Tareq, Tyra o Lindblom så frågade dom om vi skulle hänka till krokan (ramp) så vi gick ut med dom. Sen stack Hannah o Lindblom för att dom skulle "dricka".. Efter ett tag kom min bror o så bestämde vi att vi skulle dra till Rudan så då stack vi dit o va där ett tag.. Sen åkte vi hem o åååååt o sen stack Gaja, Jennie o jag till Jennies gårdmed Selin o va där nån timme o seeeen stack vi hem så åt jag kladdkaka o gick o la mig runt 11. Deeet va lite om igår. Hörs senare!
Läs Ljungqvists blogg! www.ljuungqvist.blogg.se ❤
Puss!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!