Hoooos Jennie!♥ - Torres.

Hejhej!
Igår va jag i Länna med Jennie, hennes kusin Semmy o hennes moster Eva :D Vi hade skitkul! MEDIA MARKT ♥♥♥♥♥♥♥ HAHA. Nej men vi kom hem vid 18-19 troooor jag o då va vi direkt med Gaja o Nordborg så jag o Jennie gick först o plinga på hos Gaja o sen stack vi till Nordborg o sen va vi hemma hos mig! :) Vi va till typ 20.15 tror jag för att jag skulle sova hos Jennie o vi skulle va hemma vid 21 sa Eva. Så då stack vi hem till pappa o packade (mina onepiece är där) o sen stack vi till Jennie!♥ När vi kom hem så åt vi tunnbrödrulle o seeen gick vi ut på gården o va med Omar, David, William, Pontus o Semmy! :) Vi gick in vid 22 o då satte vi oss i rummet o hade SKITKUL fram tills vi somnade. Hahaha vi satt o kollade på "The typical svensken" på fb o dom har ju svengelsska så då va det skitsvårt o läs o Jennie läste högt o då lät det askul så vi fick värsta skrattutbrottet! HAHAHA! :DD Idag hittills har vi städat hamstrarnas burar o Jennie har duschat. Ska snart hem o äta plääättaaar! :) Hörs senare!

Puss♥

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!