Duuusch! - Torres.

Hejsan!
Vaknade för 1 timme sen. Har ätit frukost i nu sitter jag i myser i min One Piece :) Ska nog ta en dusch snart för att idag ska jag åka till Handen C med Ella o Matilda! Ella ska byta ett par byxor. Sen ska vi nog äta lunch där. Jag är snorig i hes så jag får se om jag blir lite piggare efter duschen? :) Jag hatar ändrade planer så jag ska peppa mig själv att må bättre så att jag kan åka! I fredags satt jag hemma vid datorn i gjorde ingenting.. Sen messade jag Jennie o hon va hos Yasmine i skulle sova där så jag frågade om jag kunde va med dom, o det fick jag så kvart i 7 gick jag hem till grannen för att äta middag men vi åt inte för än klockan va 8... Så vid 9 åkte vi hem till Yasmine o vi har haft sååååååå kul! Haha. Igår hoppade vi mest studsmatta i sen åt vi glass i sen tog Jennie i jag bussen hem. Jag mötte på mamma i Auror som skulle till Ica o sen vid 9 gick jag till mittpunkten o träffade Nordborg så vi va där o så i sen åkte vi hem till henne så ringde jag mamma o frågade om jag fick sova där men eftersom jag redan hade sovit borta dagen innan så fick jag inte. Mamma va hos Auror så Nordborg o hennes mamma följde med mig dit. Mamma o jag satt dör till kvart i 12. Nör vi kom hem spelade vi skipbo o åt goooood :D Hehe. Nu ska jag duscha
Puss.

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!