Igår o idag - Torres.

Hejhej!
Min helg har varit awesome! Började helgen med att Håkan sov över hos mig. I lördags firade vi min prinsessa Millie som fyllde 1 år! Shit vad tiden går! Vid halv 8 så stack vi hem o då gick jag hem till Emil på filmkväll. Det vart Gaja, Tyra, Sebbe, Tareq o Emil. Vi kollade på Sommaren med Göran. Jag kommer inte ihåg vilken tid men jag stack hem runt kanske 21-22 o då kom pappa o hämtade mig så gick jag hem o packade väskan för en sleepover hos Nordborg!<3 Vi spela lite kort o sen så gick vi in på rummet o snackade o så o vi fixade designen. Imorse så kollade vi på tv o bara snackade. Sen vid 13 fick jag mess av mamma att Kelly (barndomsvän) va hemma hos oss så jag stack hem o va en stund med henne o hennes tvillingbror :) Vi spelade monopol med Elektronisk bankomat. Tjockt med nice! ;D Haha, sen va dom tvugna att gå så då vart det Nathis, Natte o jag kvar så vi följde med mamma hem till sig. Efter nåra minuter kom Gaja, Tareq o Oskar o plingade på så vi stack ut med dom o så mötte vi på Hannah o Wiridén oxå. Men sen stack bara Gaja iväg med dom så då stack vi till våran gård med Oskar o Tareq. Vi satte oss på en bänk ute i solen. Sen stack Nathis, Natte o jag hem till Nathis o spelade Wii. Seeeeeeeeen va maten klar så Natte o jag stack hem o käka o så kollade vi på repris på Djungelns Drottning. Så snart ska jag tbx till Nathis :) Ska fråga om vi kan gå o köpa glass... Jag är jätte sugen...! :D Men nu ska jag dra!
Puss.

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!