Min daaag-Torres.

Heej!
Tänkte berätta om dagen. Vaknade runt 11 p.g.a att mormor knackade på dörren... Hon skulle hämta nycklar hem till mamma för att hon behövde nycklar till källaren så jag vad henne att komma in o äta frukost med mig o sen så kunde jag följa med henne till mamma för att jag behövde plattången. Så efter frukosten stack vi dit o när jag kom hen till pappa igen så kom Tareq o Oskar :) Vi gjorde absolut iiiiingenting. Runt halv 4 så stack dom för att Oskar va tvungen att hämta sin lillebror. Efter det låg jag bara i min säng o kollade på Caty's videomaraton :D Looove it! Vet inte vilken tid men jag stack till Emil o a dör med Agge, Sebbe, Gaja, Oskar o Tareq :) Vi stack ut o bara typ gick runt i nåra minuter sen va jag tvungen att gå hem o äta. Hade kul iaf!
Puss.


Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!