Min dag ♥ - Nordborg

Hej!!
Är så häääääär trött!!
Idag började min dag med att jag åkte me mamma någonstans har ingen aning om vart :$
Sen när vi kom hem så gjorde jag nog inget ..
Vid halv 3 så ringde mamma till fokus o frågade ifall de var dans nu även på lovet (Var inte där förra veckan)
o de var de! Så halv 4 så drog jag till dansen o var så trött! Men jag är stolt över att jag en tog mig dit! :)
Senare nu på kvällen satt jag, mamma o Åsa o  spelade skipbo(ofc),tills jag såg nicole ute så jag gick ut o körde burken med alla :D Sen har jag bara tittat på tv o de gör jag nu me! :)

Imorgon ska jag va med Wilma o Sanna ♥
Vet inte vad vi ska göra xD
Men jag ska fixa lite saker till bloggen så blir de ändå uppdaterat av mig :)
Torres är faktiskt grym på att göra de o jag är rätt så dålig men de ska vi ändra på !
Puss o god natt ♥♥♥


Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!