Min dag - Torres.

Helluw.
Idag har jag varit i skolan, jag har garvat så mycket med Ella o Emma! Vi har så otroligt tråkig humor! Hahahah, iaf. Har haft jätte kul med nåra andra i klassen oxå :) Efter skolan väntade jag på Steffi med Jennie. Vi satt o pratade, ovanligt va? Haha. Seedaan kom Steffi o då stack vi till centrum så köpte Jennie läsk till oss o jag köpte Ben & Jerry's sandwich ♥♥♥ Älskliiiing, hihi. Sen gick jag hem o mötte på lillebror på vägen in till porten så vi gick in o väntade på bekräftelse av pappa så att vi kunde sticka hem till Vicky o hälsa på dom o lille Enzo♥ Vi fikade där o skrattade sååå mycket åt lille Enzo när han satt o skrek o typ ropade på oss för att få uppmärksamhet när han satt i babysittern, gölli :3 20 över 7 stack vi hem o jag satte mig vid datan för att kolla underbaraste Caty's blogg o såg någon som gjorde mig ganska arg... In o kolla så får ni se. Det är inget som hon har gjort utan det är svt som har varit dumma. Sen har jag ätit o så, nu bloggar jag o lyssnar på musik! Nu ska jag fortsätta att softa!♥
Puss.

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!