Mini discooo - Torres.

Haaaay!
Igår hade vi (min klass) disco för barn i årskurs 3-5 för att samla in pengar till våran klasskassa! Det va sååååå kul! Jag satt vid musiken hela kvällen men jag gick ju ut då o då oxå! ;) Vi körde massa lekar o alla hade kul! Vi samlade in jätte mycket pengar!! :D Uuuuunderbart! Först satt bara Ljungqvist o jag vid musiken men sen kom Philip, David o Axel o hjälpte oss lite med musiken för att det va lite svårt att hitta ny musik hela tiden... O eftersom att alla har olika musiksmak så bad vi dom om hjälp! :) Känner mig fett stolt för att det va Ljungqvist o jag som fick alla att dansa! :D Vi ställde oss i mitten på hela dansgolvet o dansade o sen så kom dom, barn efter barn o tillslut va alla på dansgolvet! Hade såååååå kul! Haha. Aja! Trevlig helg!
Puss!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!