Mormor o Morfar hela helgen - Nordborg ♥

Hej !!
Igår firade jag mormor , Omg min mormor fick en Iphone 4S , så nu ska jag lära henne hur man använder den.. Haha omg hur ska de gå? Önska mig lycka till ;D
Efter de kom Åsa ner till oss så jag , mamma o Åsa spelade skipbo(ofc) sen åkte vi till ica maxi ,snackade me torres där(på kik) o vi bestämde att hon skulle sova över här :) resten vet ni ;) ♥

Idag när Torres drog så jag satte mig vid datorn , åt frukost osv..
Senare gick jag ut o gick med mormor o morfar :)
Kom in o duschade , satt vid datorn o åt mat .
Vid 18 så kom Emmy, Anders o Helena till mormor o morfar så jag drog upp dit (Jag vet mycket mormor o morfar ;) ) åt GLASS :D Vanilj med krossad choklad i ! Favorit ofc! (Laktosfri)
Lärde henne hur iphonen funkar ,haha 
Och nu sitter jag här ;D

Idag är de sista dagen innan skolan o jag vill verkligen inte till skolan,få massor me läxor ,äta äcklig skollunch osv.
Bläää! Okej de är 2 månader kvar till sommarlovet men man måste ju ha något att klaga på ;)♥

Nu ska jag fixa lite inlägg till imorgon så de inte är dött här :)


bild i repris !

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!