New stuff! - Torres.

Haaaay!♥
Hääändeerr?? Sitter i köket helt fevalone (foreveralone) för att lillebror är på träning o mamma är där borta o kollar.. ^^ Tänkte berätta att jag har lite nya idéer på bloggen (för min del). Dåååå tänkte jag börja med Dagens outfit OCH dagens vill ha! Då tänkte jag mest på att jag gör dom när jag kan, lixom om jag ör upptagen o inte hinner blogga så får jag ta en bild elr flera o lägga upp nästa dag? O med dagens vill ha så blire att jag lägger upp när jag hittat något jag vill ha. Dom första veckorna så kommer det vara rätt så bra update på dagens vill ha xD Jag kollar på webbshop jätte ofta nu för tiden :s Hahaha. Aja men ska fixa lite nu! Det blir rätt så mycket kvällsupdate idag♥
Puss.

Bild från www.littlemisspaintbrush.tumblr.com :3

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!