Om igår - Torres.

Gomorron!
Tänkte berätta lite om gårdagen. Ungefär när jag hade publicerat inlägget så kom Jennie. Vi satt i mitt rum o snackade o satt vid telefon/iPod. Sen kom mina kusiner o dom fick låna min mobil för att fota med Cam Wow. Asso jag har nog aldrig hört dom garva så mycket! Tårarna bara rann o man blev ju smittad så vi börja oxå garva! Haha. Sen va Gaja tvungen att dra. Under resten av dagen fram till 18:20 så satt vi bara med telefonerna, garvade o snackade. Så vare dax för Jennie att gå hem o då mötte vi på Gaja, Emil o Tareq. Det va bra för dom följde med o så följde jag med hem till Emil för jag hade glömt min laddare där i lördags. Så då stack vi dit o sen stack jag hem o va en stund med kusinerna o sen packade jag inför kvällen o stack till Nordborg. Gaja kunde inte sova över så Linnea o Moa fick komma. När jag kom till Nordborg så gick vi direkt till Din Mat för att handla lite. Sen körde vi skipbo med Anders o Helena. Asso vi har haft sjukt kul under kvällen /natten!! Vill göra om allt! :D Haha. Vid typ 1 så gick vi o la oss o vid 2 somnade vi. Just nu så ligger jag ensam vaken o lyssnar på nör dom snarkar! :) Nice va? Haha ne men dom vaknar nog snart... Hörs senare.
Puss.


Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!