Plugg.. - Nordborg!

Hej!
Sitter nu vid datorn i min onepiece o är såhääääääääär trött!
Tränar engelska , har glosor tills imorgon men jag kan dom rätt bra..
Har även en svenska läxa men glömmer boken varje dag , men imorgon måste jag ta med den hem.
Öhh.. Okej intressant o veta om mina läxor !

Idag har jag varit i skolan som vanligt , slutade 14.30 drog hem ,åt o drog på dans.. Sååååå svårt att komma ihåg en dans , haha
När jag kom  hem hoppa jag in i duschen.
Har inte gjort så mycket idag..

Imorgon, skola sen åker jag till handen sen blir de plugga tror jag eller de är bara en lite läxa men skitsamma!
Nu måste jag plugga klart så jag kan ta hand om bomben som har landat i mitt rum ;D ♥


Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!