Poseidon - Torres.

Heej.
Sry att jag inte bloggade igår, det vart lite väl sent. Men igår så gjorde jag ingenting fram till typ 18 för då gick jag hen till Nordborg! När jag kom dit så spelade vi Skipbo, ovanligt va? ;) Haha ne men sen gick vi in på hennes rum o snackade o kollade på tv. Sen vid 22 så kom mami o hämtade mig så gick vi hem o då kollade vi på 'Poseidon' jääääävligt läskig film! Den är typ som Titanic/2012. Asso det är ett fatyg som åker o sen så kommer en monstervåg som dom kallar det. Och så när det är över så säger ju självklart dom som jobbar där till dom överlevande att dom ska hålla sig lugna, men huvudrollerna lyssnar inte, så då får man ju se när dom försöker ta sig ut från skeppet. Fyfaan, o det är massa döda människor ÖVERALLT!!! Jag hade jätte svårt att andas!! Ibland hände det t.o.m att jag höll in andan! Aa skitläskig va den iaf. Sen gick jag upp o la mig medans lillebror, mamma o pappa kollade på en film som heter typ Gladiator. Idag vet jag inte vad som händer... Jag får väl blogga senare så får ni veta vad som hänt idag? :)
Puss.


Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!