Skype med Gajaaaaa - Torres.

Heeej.
Sitter o äter just nu. Skypade med Gaja för ett tag sen. Ska gå o ta en dusch o sen ner i sängen, ny dag imorgon! :) Min första dag i skolan va ganska rolig! Helt ok! Inga problem alls! Skrattat mycket :D Haha. Igår hittade jag min gamla spargris som egentligen är en sparprinsesskrona som jag fick när jag fyllde typ 6 elr något. Så tänkte 'Åh! Den här är ju JÄTTE gammal! Jag kanske har massa pengar där i? Och gissa vad jag hittade?! 570:- Sååååååå nice! Det va en 500:ing, en 50 lapp o en 20:a och så kom jag på att jag ade fått 50:- ac mormor istället för påslägg så då hade jag 620:- Och sen hittade jag småmynt så till slut vart det sammanlagt 632:- Sjuuuuult nice! :D Ska handla ett skal för 45:- påwww.fyndiq.se så jag kommer ha ett linadant skal som Jennie!<33 Göööölliiiigggtttt!!!! Haha. Aja, nu ska jag gå o ta en freeeeeshhhhh dusch!
Puuuuuusssss.
Vill att du ska veta att du är fantastisk och du är min vän tills min död. Om jag inte får det tillbaka förstår jag Men, jag har ett spel för dig, när du läser detta brev måste du skicka den till 15 personer, inklusive den person som skickat det till dig. Om du får minst 3 tillbaka är du älskad. Ingen vet hur viktigt något är till ...... de förlorar det. Ikväll, precis vid 00:00, är den person som du vill ska inse att de älskar dig! Då är något som kommer att hända dig mellan 1:00 & 14:00 Var redo för den största chocken i ditt liv. Om du bryter denna kedja, kommer du att ha otur med kärlek för ett helt år. Skicka detta till 15 personer och se vad som händer!<3

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!