Tv - Torres.

Heeeejheeeej :)
Sitter o kollar på "Austin & Ally" just nu. Nått kul/tråkigt program på Disney. Dom gör nya program hela tiden? Jag saknar dom gamla serierna! Igår skulle jag blogga men det hände en sak.. Så jaa.. Men iaf. Efter att jag hade publicerat inlägget jag skrev igår morse så somnade jag om, haha. Sen när jag vaknade igen så satt tjejerna o kollade på tv så då joynade (stavning?) jag. Vid typ 14 så va jag tvungen att dra för att vara med mina kusiner innan som skulle åka. Så när jag kom hem så gick jag in på rummet med dom o började fotta med Cam Wow! Haha guuuud vad vi garvade! :D Vi hade såååå kul! Haha senare mot kvällen så åkte dom o då sjönk allt... Allt blev sååå tråkigt... Jag satt bara framför tv:n. Aja... Idag vet jag inte vad som händer. Bloggar nån annan gång under dagen.
Puss.


Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!