BLABLABLABAL

BLIIIIRRRRR GAAALEN !! Min dator blev för varm och stängdes av!!!:O Måste köpa en kylplatta!! Iallafall idag(eller igår xD) så vaknade jag runt 11 och så gjorde inte så mycket.. Chillade i soffan tills 1 . Då gick jag upp för att duscha innan dansen som började 15.45 haha . Sen drog jag till dansen och så.. Lagade även maten idag :) Vid 7 kom Torres och spela skipbo sen efter 1 timme drog hon för att hämta Lorena (hennes mamma) . De var min dag :) Imorgon eller idag så ska Torres, Åsa och jag med mamma till något sjukhus men de är absolut INGET som har hänt .Kan bara inte ta upp de här.. Så Torres ,åsa och jag till något fik i närheten och fika :D Efter de har jag ingen aning om vad jag ska göra..:) Men jag bloggar mer imorgon puss och godnatt<3///Nordborg<3


Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!