30 januari 2012

God morgon !
Är jätte trött.. somnade vid halv 12 igår :/
Igår bästa dagen. Stack till Torres vid 13 och chillade där en stund tills vi skulle gå på Iskas kalas :)
Men så firade vi honom och så drog jag,torres,lindblom,moa och nathis in på lindbloms rum och hade Jätte kul!
Hehe Vid 18.30 tror jag.. Drog både jag och torres hem . Åt och lite sånna saker då , sen kom Åsa! OMG
Innan mamma och hon skulle gå ut med hundarna skulle hon visa mig någon sak och mamma hade precis sagt att jag skulle skynda mig på ,så ska jag gå och duscha då skriker Åsa VÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNNNNNTTTTAAA!
Haha så skulle hon berätta en seriös sak men jag och mamma bara skämtade till de! Gud vad mycket jag skratta igår !! ♥
Idag är de iiallfall skola som gäller! Min lärare är borta så vi har någon annan, hoppas dagen blir chill!! Brukar bara var lätta saker på måndagar typ Läxor,Matte,Engelska .. Slutar 12.40 men ifall vi har läxhjälp så stannar jag! :♥


HAHAHAHA //Nordborg !

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!