Andra inlägget ;D

Hejhej! :)
Just nu ere Torres som bloggar ;) Jag tänkte bara göra ett litet informations-inlägg!

Namn: Emelie ♥(båda!)

Efternamn: Nordborg och Torres (ni frå bild efter allt)

Smeknamn: Nordborg o Torres ;)

Ålder: 11 (Nordborg) o 12 (Torres)

Intressen: Blogga (ofc!). O vi båda brinner för dans!♥

Fd bloggar: www.eemiss.blogg.se (Nordborg) www.skumskoldisarna.blogg.se (Torres)


Nordborg t vänster o jag (Torres) t höger ;)

Iaf... Om det skulle vara ngt så skriver vi ;) Som ni kanske läst så har Nordborg o jag varit idag. Vi har haft superkul! Vann över Nordborg för första gången på skippbo idag!! *stolt* För er som läser vårat bloggnamn fel så uttalas det Brudarna E. "E" för Emelie ofc ;D Ville skriva det eftersom att det kan vara lätt att läsa fel lixom brudarnae ... Just nu har vi besök av Vicki o Leo o Enzo! :D♥ Imorn ska jag t Millie o Gina :D Jag kommer nog "blappa" som jag kallar det, om jag skriver att jag blappar betyder det att jag bloggar på appen ;D (Smart va??) Hahah vart va vi... Jo jag kommer nog blappa om min dag för då kan jag ladda upp bilder på sessan♥ 
Då läses vi imorn då :D Hahahah...

// Torres

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!