Astronaaauuut! :D

Hajhaj!!
Haha hade ingen bättre rubriknmen eftersom det är "mÅndag" så vart det astronaauut! :D HAHAHAH, idag har man haft det jätte kul!! Fast det va jätte pinsamt på matten för att vi har PRECIS börjat med statistik o då sa våran lärare att vi skulle få i uppdrag att bestämma en sak som vi ska utforska genom att göra ett diagram sen! ;) Då skulle vi hitta på en fråga om t.ex. Telefonmärke, husdjur, syskon m.m. Så då va jag med Håkan o vi valde att fråga folk vad dom brukar kolla på för kanal mest utav SVT, 3an, 4an, 5an, 6an elr ingen av dom. Sen skulle vi få gå till centrum o fråga massa människor!?!? Skit pinsamt o jobbigt!! :$ Men vi gick till äffarerna o frågade dom i kassan o frågade nåra elever o våra klasskompisar :) Men det gick inte så bra för oss ;/ Efter skolan va jag me Jennie!<3 Vi pluggade o snackade, det vanliga c; Haha kom på en rolig grej! När vi skulle tillbaka gick Håkan o jag med Axel o David o snackade o sen så mötte vi på Jonte, Philip o André o så gick vi med dom o sen mötte vi på Ella o så sa vi ngt (pallar inte förklara, det är inte viktigt) om Axel o då säger Ella, vem är Axel? Då ba: VET DU INTE VEM AXEL ÄR?!?! Hon ba: Nee? :$ Så då pekade jag på Axel o ba: Det DÄR är Axel!! ;) O då säger David: O jag är knä!! HAHAHAHAHAHA shiiiit vad vi garva!!! Helt otroligt!! xD Ni kanske inte tyckte det men det tyckte vi iaf ;) Sen på en av rasterna så sitter alla + Ella o Matilda vid pingisbordet. Sen sätter sig Matilda o Natalia vid varsin sida av bordet o sen flyttar sig Matilda närmare o närmare mitten, tillslut delar sig bordet!!! HAHHAHAHA dom blev asrödda o alla ba garva!!!! xD Så kul asso!! xD Ni gjorde min dag hörni! :D Träffade min fiiina gudmor som kom hem från Uruguy igår!<3 Brun som en pepparkaka va hon ;)<3 Ska hem till henne o fika imorn <3 Just nu ligger jag i drar mig i sängen, jag är såååååå trött så jag slocknar nog snart ;) Gonatt läsare!! :)
// Torres


Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!