Beslutsångest = OVER!

Hejheeeej!
Igår somnade jag vid 1-2... tror jag? Iaf tänkte skriva lite om min dag o berätta att jag har haft beslutsångest... Jag ska köpa OnePiece o jag vill ha en äkta men dom jag vill ha finns inte i min storlek.. Så då har jag tänkt sen Julafton på vilken jag ska ha. O nu har jag bestämt att jag ska ha den här från Ziperall:

Den är blååå ♥.♥ Jag ääälskar deen! O det som är bra med dom här e att dom e lite tjockare än dom äkta ;)
Jennie kommer fråga om vi ska gå till skolan o allt med den xD Men jag kommer inte göra det... Det är faktiskt en innomhus "outfit" som man har mysiga söndagar t.ex! Men jag kommer definitift resa med den!! ;)
Och ha med mig den när jag sova hos någon! :) Sen ska ju jag köpa skalet oxå ;) Hihihi det e så gölligt!♥
Idag ska jag på kalas :) Lillgrannen som har fyllt 4 år!♥ Jag kanske bloggar senare idag. Vi hörs!
// Torres

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!