Blablabla ^^

Gomorron...!
Ligger o drar mig här i sängen... Har försökt att blappa bilderna men det GÅR ju INTE!! -_- Blir så arg!! Jag får överföra till datorn idag elr ngt.... Idag ska jag på Laserdome med Åbygården!! :D Kommer vara HELT svartklädd! Jag ska ha telefonen 100% laddad så jag kan ta kort utan att bry mig om batteriet. Sen efter det ska jag vara med mina småkusiner! Elr... Dom e inte så små längre (6, 8, 9 år)... Men jag har alltid kallat dom för småkusiner! ^^ Mer komentarer tack! Och ställ frågor!! :) Va inte rädda! Det e ju lixom inte så att vi typ polisanmäler er för att ni frågar/komenterar... Fast det beror ju på vad den handlar om ;$ Hehe... Men nu ska jag gå upp! Ska klä på mig my black clothes! ;o
// Torres


Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!