Forts. på igår!

Gomorron! :)
Tänkte fortsätta på min fredag ;)
Ok... Vi träffade Ella o Matilda på Åby så vi gick upp till bion med dom för att kolla på Poppers pingviner. Den vart lite uttråkande sp jag o Ella gick sen kom Matilda o Lindblom :)<3 Efter gick vi bara runt o pratade o skrattade (o rapade) :D Sen gick Lindblom, Nordborg o jag hem så mötte vi Moa o gick hem till Nirdborg o körde skipbo! <3 Sen va tjejerna tvugna att gå hem så då vare bara Nordborg o jag kvar hos henne! :) Vi åt lövbiff med pommes o sen ringde mamma om att jag skulle hem så då följde Nordborg med mig hem så sa mamma att hon o Natte skulle till Eriksson (grannar) o fika med Auror (Lindbloms mamma) men Moa o Linnea skulle stanna hos Auror så Nordborg o jag stack dit o då va Natalia o Nathis där. Så vi dansade (ofc) o snackade o skrattade. Det vart som ett disco! :D Älskar er tjejer!<3 Ni vet vilka ni är!<3 Sen kom mamma o så gick jag hem o la mig. Det va min superroliga fredag. Trevlig helg finfina läsare!<3
// Torres


Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!