Friday :D

Heej!! :D
Sitter här hos Nordborg och blappar på iPaden!<3 Idag har jag haft det helt okej faktiskt! :) Skulle gå med Lindblom till skolan så då gick jag till henne ca 8:45 men hon segade för mke så när vi hick va klockan 8:09! :/ Så jag ringde Nathis pappa o kollade vart han va o kollade om vi kunde få skjuts, o det fick vi!! Vi typ halvsprang till Din Mat (d är ju halt!!) så åkte vi bil. Under dagen har vi haft spanska, dans, bild i engelska! Allt va tråkigt förutom dansen o engelskan.. På dansen så vare kul o jätte bra o på engelskan så garvade jag asmke :P Kommer inte direkt ihåg varför.. :s Men iaf, efter engelskan så hade Jojjo börjat gå hem så jag messade henne att stanna för jag ville kramas ^^ Så då stog vi där i ett par minuter... :D killarna va där oxå men dom bara larvade sig o kastade klubba -.-' Fast det va bara Philip som gjorde d... Men iaf, så stog vi där o sen började Willyam kasta gamla, ruttna äpplen -.-' Sen skulle Hanna o Jojjo gå så då (shit vad mke å:n det blev) körde vi en gruppkram så gick Lindblom o jag till Åbygården där vi träffade Ella och Matilda! :) Men jag får fortsätta blogga om sen för att vi ska hem till mig nu! :)<33
// Torres


Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!