Heeeeeeeeeeeeej!

Är fett trött!!
Stannade i skolan idag för att hjälpa till att städa och sånna saker i slöjden ..
Hahaha Och alla som vet att jag hatar slöjden stannade bara för att jag hade tråkigt plus att
ingen annan kunde ställa upp att hjälpa -_- ! Iaf gick hem vid 14.45 och jag skulle dra till skågos
15.00 så de var ju bara att skynda hem och fixa lite sen draaaaaaaaaaaaaaa !
Dansen idag var jätte svår!!! Nya steg och sånt ! När vi körde diagonalen så fattade jag typ inget man skulle ''glida''
ner, typ rulla sen upp på knä , upp med händerna , rulla tillbaka och upp osv..De var roligt iallafall!!
När jag kom ut från dansen så kom mamma med 2 st presenter till mig♥
2 st nagellack som är jätte fina!! =D Och en jordgubb bakelse !! Hahahahhaha hon fick den gratis för att hon sa typ till honom som jobbade på de stället de fikade på att '' De här var den godaste kaffelatten jag druckigt''
(hon var seriös) Han bah menar du de ?? Du får vad duvill jag bjuder hahahahha Snäll ju! ;D
Sen drog jag ju hem och duschade och fixade mig för kalas hos morfar!! Emmy var ju där och livade upp stämningnen , när vi sitter på övervåningen så helt random kommer hon med ''Mamma mia tuttarna kliar''
haha vad jag skratta !! Nu har jag iallafall målat naglarna och ska snart gå in i mitt rum för att fixa lite ! Ser lite kaos där inne ;)
Imorgon blir de dans igen! Fast med 9-13 åringarna ska bli kul med de är typ 1000000000 gånger lättare där xD
Skönt ju !! Ha det bra! =D♥

Från sommaren♥:

/////Nordborg♥

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!