Inlägg med båda brudarna!!

Go' kväll! ;D
Vad görs? Själva sitter vi och letar efter ringsignal på iTunes till mig (Torres). Tänkte ta våran fredag var för sig, alltså att vi tar min (Nordborgs) första o sen min (Torres). Första skolan, det vart ingen idrott för att våran lärare ionte kom.. Så det va chill! :) Sen gick jag hem efter draman p.g.a ont i magen :/ När jag kom hem så började jag städa mitt rum o sen råkade jag visst somna o vaknade 18:30 xD Haha o Torres hade försökt få tag på mig...!♥ Så jag ringde henne när jag vakna o ba: Öööh jag har precis vaknat....? xD Sen kom Torres o då kan hon få berätta allt.. Hihi ;) Ok.. Min fredag började meeed SP i skolan o sen profil... Profilen va jätte tråkig o jag va ändå inte med för att jag hade huvudvärk men ändå va jag sprallig?? ;s Iaf.. Den här skoldagen va inte liiika rolig.. :/ Fick en snöboll kastad i huvudet av Antony i min klass -.-' Fick damp på hnm o svor jätte mycket ;$ Men sen hade vi bild o det va ASTRÖÖÖÖKIGT!! -.-' O engelskan oxå... Sen gick jag hem o åt till döds :s men jag va jätte sugen på något sött! Så jag åt min marabou ^^ Hihi! O seeeeen så försökte jag få tag på Emelie men hon låg ju o sov xD♥ Mitt lilla mongo :♥ Sen gick jag  hit (Nordborgs place) o körde Skipbo (ofc). Sen gick vi hem till mig för att jag skulle äta o så packade jag inför slaggiiiish!♥ Så gick vi TBX till Nordborg o gjorde ansiktsmask :) INTE najjs alls! :O Det va JÄTTE ÄCKLIIIGT!! >.< Sen målade Emelie sina naglar o vi lyssnade på musik.. Tillslut så målade jag min högra haand xD För nå timme sen så gick vi in på rummet o satte oss vid datan o vi har bloggat skit segt!! :P Men iaf.. Just nu läser Nordborg om Titanic och om Costa Concordia, den där båten som sjönk för ngn vecka sen! Det är jätte läskigt för att det är exakt 100 år mellan båtarnas "död", Titanic - 1912 och Costa Concordia - 2012! :o Men nu får det bli lite roliga bilder från idag! xD


På med ansiktsmasken!! ;)



Innan masken :)

Igår, idag, föralltid!♥

Min mask xD

Nordborgs maks ;D

Hahahaha xd Mobbad mamma...

tsssss

Yeah! B-|

Hihihi ^^



Trött.



Hahaha klockren!!

Helt klart den bästa?!?!?! xD Såååå bra! O nuuuu.....
En liten historia! ;D

Hahaha dte va allt för oss! Tänkte ladda upp bilder från igår oxå :) Faaaast i ett annat inlägg ;)
// Brudarna E!♥♥♥



Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!