Jennie frågade...

... Om jag kunde blogga, o det kan jag! :) Sitter o kollar på Top Model Sverige!! Sitter o typ garvar åt jätte konstiga personer ^^ För en stund sen så gick Nordborg hem, vi va idag o spelade lite Skipbo! ;) Hehe såklart. Idag åkte vi pulka med klassen, jag åkte inte p.g.a att jag hade ont i magen :/ Men jag följde iaf med o filmade lite :P Sen när dom hade åkte en stund så gick vi tillbaka till skolan, till idrottshallen där vi körde kull fast man fick inte nudda mark så då hade vi plintar o ringar o mardasser utspridda på golvet. Jag fuskade JÄTTE mycke ^^ Haha jag skulle hoppa till en ring som låg på golvet o råkade trampa PÅ ringen o inte I ringen så den gled i väg o jag hamna på golvet o fick ont i svanskotan o blrja garva så jag luta mig bakåt hastigt o slog i bakhuvudet i golvet xD Hahaha sen blev jag helt galen o började jaga Håkan med ringar o kastade på henne o typ dampa?! O hela klassen såg allt mär jag skrek o jagade o allt xD Så höll jag på till 10 i 3. Sen gick jag till mitt skåp för att hämta grejer o träffade Matilda o Gaja. Så stog vi o prata o blablablabla!! Jag får bloga imorn! ;)
// Torreeees!!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!