Långt inlägg! :)

Nämen hallo bloggläsare! :) Det va länge sen... :$
Idag har jag tänkt på en sak o jag vill börja med att skriva lååånga inlägg, så att det inte blir typ samma sak varje gång ;/ (t.ex hej hej! sitter här med "den o den" o vi ska leka blindbock nu! hejdå!) Så jag ska kanske börja med några detaljer o så inte bara "vi hade askul"... För då vill man ju veta vad som va roligt ? Iaf.. Idag hade vi VÄRLDENS roligaste idrottslektion!! Vi körde spökboll♥ Just nu så bloggar jag på datorn :) Min app laggar hela tiden -.-' O nu så laggar hela mobilen?? -.-' DUMMA IFÅNE!! :c T.ex jag kan inte gå in på FB så jag gick in på appstore o kollade om det fanns någon FB-uppdatering men nä nä... Inte ville den gå in där heller ? Den sa "Laddar..." hela tideeeeen -.-' Så jag har inte suttit vid mobilen på typ hela dagen... JO när jag spelade "Jet pack joy ride" :D♥ Tack till Axel som tipsa om det! ;) Det e jätte kul ;$ Sen efter skolan va jag med Daviiid :) Vi skulle plugga men det tog lååång tid att komma hem o vi skulle äta så vi hann knappt något :/ Men jag klarar mig! :) Jag har skrattat sååå mycket idag! T.ex när vi lyssnade på en text på engelskan så hackade skivan upp sig så den skulle säga want o den ba: wa,wa,wa,wa,wa,wa,wa,wa,wa xD Började asgarva! O en annan grej va när jag räckte upp handen så kommer min lärare (Kirsten) *tittar upp i taken o pekar i boken på ett ord* Kirsten vad e svaret på det här? Vet ni vad hon gör? *Hon kollar upp i taket* vadå? *jag börjar asgarva* HAHAHA jag pekar ju i boken! xD Vi Kunde inte sluta garva!! Haha, stackars Kirsten.. Helt förvirrad ^^ Imorn börjar vi efter lunch! :O Nu ska jag sjunga lite c: Det e ju sååå kul! :D♥
// Torreees

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!