Lördag -.-'

Hejhej...
Idag är jag inte på humör... Men jag (Torres) ska till Nordborg idag o då blir det säkert bättre! Vet inte direkt varför jag e på dåligt humör?... Men om vi kör blindbock hos henne så blir jag säkert på toppenhumör :) Vi har ju alltid så kul när vi kör det!♥ Igår åkte Nordborg o jag till Handen C för att shoppa lite,,, det vart ringar till oss, en grej till Nordborg, Gaja o mig o bästavän nyckelsak till Nordborg o mig!♥ Jag har varit väldigt dålig på att uppdatera :/ Jag ska bli bättre! Eftersom jag inte har ngt att skriva om tänkte jag länka några bloggar som jag läser:

1. Gaja's
2. Tyra's
3. Ella's
4. Moa's
5. Ebba's

Jag har inte satt dit bloggarna i någon speciell "årdning" bara så att ni vet!! Jag bara skrev dit dom!! Gaja ska oxå vara med oss idag!♥ Det kommer bli kul! (: Ska gå och duscha nu... Ha en bra lördag!♥
// T O R R E S !

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!