Men nu får ni ta och....

KOMMENTERA!! -.-' Kom igen nu! Ge oss tips - vad som helst?! Ok, inte VAD som helst men ni får börja kommentera... Annars ere tråkigt o blogga.. :/ ´Tänkte skriva lite om min superduper tråkiga lördag...! Jag vaknade runt 11:22 o gick upp o åt frukost sen gick jag till mitt rum för att rensa min graderob med mormor ^^ Sen åt vi lunch o sen dess har vi kollat på olika filmer, just nu kollar vi på En värsting till syster. Handlar om en typ kvinna som sjunger på pubbar o hennes kille är kriminell men hon vet inte om det. Sen ser ho honom skjuta en kille i huvudet o går till polisen så får hon veta att dom har spårat honom i 18 månader o dom har honom på film o bilder o han försöker att döda henne. Enda sättet att rädda henne är att gömma henne någonstans där dom absolut inte ens får TANKEN att gå och leta, dom gömmer henne i ett kloster bland en massor av nunnor. Först så hatar hon det o nu typ älskar hondet. Men filmen har inte slutat än o jag vill se! Ha en trevlig kväll nu!♥
// Torres 

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!