Min torsdag! ;)

Hallojsan!!
Internet funkar inte på datorn så jag får blappa istället. Dumma internet. Men iaf! Idag har jag oxå mycket att berätta! :) Hehe, började dagen med en 15 minuters försening.. Men det gjorde inte så mke. Sen hade vi SO o då gick vi till datasalen (första gången) för att vi ska skriva om ett land i Sydamerika (vilket som helst) o då tar vi "info" från www.landguiden.se ! :) Jag jobbar med Lindblom o vi jobbar med Uruguay! <3 Många säger att det är typ onödigt för mig att ta det bara för att jag kan allt eftersom jag kommer därifrån, men det är inte sant! Jag kan nästan INGENTING om Uruguay! :o Bara för att mina FÖRÄLDRAR kommer därifrån så behöver det inte betyda att jag kan allt om landet? Men iaf, så vi fick jobba i datasalen o sen hade vi SV o när lektioneb nästan är slut kommer Kirsten o säger till Gaja att hon e duktig i hennes ämnen o att hon e självständig o.s.v sen går hon o då börjar Håkan asgarva! Gaja o jag ba: Men vad ere Håkan?! Efter en stund får man detta som svar: Gaja är självständig! xD HAHAHAHHAA shiiit vad vi garva!!! Sen va vi på rast o då sitter vi tjejer vid bänken framför fönstret vid ingången till skolan o kollar på grabbarna när dom larvar sig o gör olika saker o vi garar o blablabla o sen säger Håkan: 6 och 1/2 män!! HAHAHAHAHA då hade hon räknat dom o sen har vi en kort kille i klassen som blev den halva xD HAHAHAHA!!!! Håkan, du gjorde min dag idag!<3 Efter skolan hände en liten olycka, jo.. Ella o jag skulle till Lill Konsum o köpa mjölk, sen påväg hem till Ella så halkar hon o vi börjar garva, sen vare inget mer om det. Sen när vi kommer hem så skulle vi göra milkshake då ska Ella hämta mjölken som liger i hennes väska o SJÄVLKLART så har ALL mjölk spillts ut i HELA väskan!!!!!! Stackars Ella!! Så vi gick in i badrummet o tömde väskan o satte allt på tork. Asso hela paketet va TOMT!! TOMT säger jag TOMT!!!!!! Inte en droppe mjölk!!!! xD Fyfasen.... Stackars Ella...<3 Men vi garvade jätte mke då oxå ^^ Sen skulle hon följa med mig till busshållplatsen o då halkar hon IGEN xD Fast då hade hon ingen väska med mjölk i iaf.. :) Sen dess har jag bara varit hemma o inte gjort något speciellt... Har precis duschat bara ;) men nu vill jag sova!! Trött... ;) Hoppas att eran torsdag var lika rolig som min!:D
// Torres


Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!