Sliten ;)

Heej!!
Jag tänkte berätta lite om min dag o hur den kommer fortsätta. Jag gick till Gina o Millie vid 10:30. När jag kom fram så kom Millie ut ur sov rummet, hon va så söt för hon vart jätte glad när hon såg mej! ^^ Hon log jätte mke o sträckte ut sina armar, så söt! Sen lekte jag lite med henne o så. Sen skulle Gina o jag bestämma vad vi skulle baka.så bestämde vi att baka bröd o kladdkaka. Då sa Gina att vi måste baka bröd utan salt (det e inte bra för bebisar under 1 år) o så berättade hon att hon hade letat efter recept utan salt på google, jag ba men sök på bebis bröd då? :) Så sökte vi o det kom fram ett recept på en gång! Smart man e ;) Sen klädde vi på oss för att gå till Vh centrum för att handla nåra grejer som behövdes. Sen gick vi hem o åt kyckling med ris (nomnom). Direkt efter det startade vi bakningen!! Vi började med brödet. Det blev sött eftersom vi inte hade salt i :/ Men kladdkakan vart precis som jag ville!! Extra kladdig o perfekt med vaniljglass! :D Hehe.. Vi har precis fikat o nu ska vi hem... Mer händer nog inte idag ;)
// Torres

Ps. Ni får bilderna i ett annat inlägg som jag kommer göra NU!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!