Södag... Skolstart på tisdag!

Heej.
Har inte haft tid att blogga men jag skriver om min lååååånga helg nu ist! (:
I fredags så åkte vi skridskor (Nordborg o jag) sen gick vi hem så fick vi höra att familjen Lindblom skulle äta tacos hos oss
så åt vi sen stack vi o hämtade lite stuff hos Nordborg o så frågade vi Linnea om hon oxå ville slagga hos mig. O hon ville d så vi gick hem till henne o hämta stuff där oxå ;) Sen spelade vi lite Skipbo o kollade på film (Nanny McPhee) efter. Vi somnade runt 3. I lördags så vaknade vi runt 12. Ofc så startade vi dagen med en Skipbo match ;D Käääärlek till Skipbo♥ Sen rigde Auror till mamma o frågade om vi skulle gå på bio? O vi ba jaaa! :) Så föreslog dom Alvin o gänget o det vart den. Så ringde vi Håkan om hon ville följa med o det ville hon så vi åkte 14:39 tåget in till stan o filmen va aaasbra ^^ Fick ett nytt skal oxå! :D Fick det skal jag har velat ha lääänge!♥ O så idag då... Jag har haft det såååå kul idag! :D♥ Har varit med Yasse, Steffi o Gaja xD Vi har haft såhääääär kul idag!!♥ T.ex gaaaaaah, gaaaaaaah!!!!...... åh bacon! :D HAHHAHAHAHAH!
Sen åt vi massa glass o dansade c: O för en stund sen så kom familjen Lindblom o fikade. Nu sitter jag o kollar i den nya H&M-katalogen! :) Pallar inte skriva mer...
//Torres♥ 

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!