Swagger Jagger ♥

Helluuuw!
Sitter o lyssnar på Swagger Jagger - Cher Lloyd ♥ Hon e såååå bra! :D Me nu lyssnar jag på The show must go on - Queen
älskar dom oxååååå♥ Saknar min papi :( Vill va hos honom nu!♥.... Men nu får man tänka från den ljusa sidan,,,, t.ex att jag ska träffa Nordborg imorn!♥ Vi har varit hela veckan förrutom idag! :o Jag tror att vi drar till Handen C imorn.. (: Jag vet, det kommer låta konstigt.. men.. jag ÄLSKAR skolan ;$♥ Jag typ längtar till nästa dag när skolan har slutat.. :$ Men det e väl ändå bra att älska skolan? Elr? Då kanske det går lite bättre för mig? ^^ Men jag älskar ju inte skolan bara för alla ämnen, jag älskar ju skolan för ala vänner o allt!♥ Emelie♥Ribby...!♥ Hihi, speciellt showerna! ;o O lixom jag stannar i skolan i typ 2 timmar, o sen vill jag inte gå hem! xD Men nu pallar jag inte skriva om hur mkt jag älskar skolan... Men idag har jag varit me Ella, Matilda o Ida på Åby :)♥ Sen har Yasmine o jag planerat lite hämd o så :D Men det ska ni inte få veta om ;/ Men nu pallar jag inte ens skriva om min dag någe mer... =)♥
//Torres


Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!