Switch! x)

God morgon vakna läsare!!
Haha, väcktes av mamma vid 20 i 8?? Typ? För att hon skulle gå o jobba o jag skulle låsa efter henne (vi har bara 1 nyckel) sp då gick jag upp o sen gick jag tillbax till mitt rum o så kände jag för att sova i mammas säng så jag switchade säng o nu e jag här! Blappandes i mammas säng! :D Idag ska jag vara med Ella, Gaja, Matilda o Fia. Vet inte direkt vad vi ska göra... :] Men vi får hitta på ngt! ;) Vill somna om men det går inte! :( Ska göra ett försök nu så kanske jag får i mig mer sömn...
// Torres


Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Carro

Hej, en fråga till Nordborg,

Varför brukar du inte skriva så ofta? Känns som om det är bara Torres blogg..

2012-01-09 @ 13:23:30
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!