Tisdag & onsdag! (:

Heej!
Ligger i sängen o kommer slockna snart... Tänkte berätta lite om gårdagen o idag! :) Igår va jag hemma hos min gudmor som har kommit hem från Uruguay. Vi fikade o jag fick en present därifrån :) Sen kom brorsan o så kollade vi på tv. Vid 20 över 6 så mötte vi mamma o så gick vi hem. Somnade väldigt sent p.g.a plugg till prov som jag inte visste något om för än dagen innan -_-... Idag alltså. Iaf, sen idag har jag (som vanligt) skrattat JÄTTE mycket! Fast det hände en lite olycka på idrotten xD Vi körde mattruggby (bara tjejerna, killarna körde innebandy) o så har jag bollen o springer mot mattan för att göra mål. Jag gör
Mål men sen ser jag min arm o det VÄRSTA LÅNGA RIVSÅREN?!?! Då hade Natalia råkat riva mig. Så jag bara satt där o ba aaaaaaj!! Sen kommer John (idrottslärare/mentor) o ska kolla, vad gör han då? Jo han säger: det är ingen fara o DRAR FINGRARNA ÖVER SÅRET?!?!?!?! Det gjorde så ont så jag skrek allt vad jag kunde: ÄR DU HELT JÄVLA SINNESSJUK ELLER?!?!?!?!?! (det gjorde ju så ooont) Alla tjejer o John skrattar medans jag har damputbrott xD Sen blev Gaja biten i fingret av Gertrude! HAHHAHAHA shit vad kul!! xD Måste göra om!! <3 Sen satte jag mig på en bänk o kollade bara ^^ Sen skulle vi byta med grabbarna o då sitter John o ger instruktioner o så säger han: Bi får INTE bitas, då säger jag: Gaja blev biten i fingret av Gertrude o alla garvar sen säger John: o ni får INTE rivas, då visar jag armen o ba: resultat! Haha, sen efter skolan hade Håkan o jag kul med Philip o Jonathan, vi tog varandras mössor o sprang iväg xD Sen kom Gaja med oxå! Haha shit vad kul! Sen har jag varit med Gaja idag bara.. Vi gjorde toast o satt o snackade om ALLT!! Imorgon börjar vi 12:30 slutar 14:00 TACK vare planeringsdag! :D Soooo happy! Typ alla i hela skolan har vlivit mulade men jag har kommit undan ^^ Speciellt från 9orna! :D O till 6orna ere bara att säga att jag känner Pontus, för då mular han dom men då brukar dom säga: Han har redan mulat mig! Det är bara att svara: Men han kan mula dig igen!! ;) Grym man e! :D<3 Haha ne... På engelska lektionen hade Gaja o jag jätte kul! Vi hade brottning med håret xD Vi svepade håret i varandras ansikte! xD Nice va? ;D Hahaha! Det va min tisdag o onsdag! Onsdag va nog bäst men ändå :P Kommer slockna snart... Gonatt! <3
// Torres


Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!