Trött man är !

Hej!!
Ligger och tittar på tv ,somnar snart !
Idag hade jag ju skola konstigt nog så var de en rätt rolig dag! Skrattade jätte mycket:) NO lektionen omg säger jag bara var så roligt!! Idrotten var också rolig fick ge ut hämd på min lärare !! Hehe efter skolan hann jag bara hem och åt lite sen tog jag bussen ner till Centrum och sen var de daaans!! De var rätt så lätta danser och övningar ! :)
De var typ den här dagen!
Imorgon ska vi åka skridskor med klassen -_- tråkigt! Haha kommer ihåg på lovet jag och Torres skulle åka vi typ tvingade varandra och allt men båda tyckte de var dödstråkigt!! Haha
Men ska titta vidare nu //Nordborg <3


Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!