VÄLKOMMEN HEM JUAN/PAPPA!!!<3

Heeeej!! :D
Hur Har eran lördag varit hittills? Min har varit bäst! Det är så att pappa har kommit hem från Uruguay! Han har varit borta i 1 månad. Just nu e vi i bilen på väg hem o ska äta tacooooos :D Pappa e såååå brun, Papi Pepparkaka!! ^^ Ååååh jag e så glaaad!! Grät av glädje när jag såg honom!<3 Äkta kärlek ;D Haha men han betyder så otroligt mycket för mig!<3 Du e allt pappsen! Lyssnar på en asgammal lååååt!! Bilionare - Travy Mccoy, Bruno Mars<3 Sååååå bra! Saknar min Nordborg :* Men vi tänkte att hon får va me o välkomna papi så jag OCH pappa får träffa henne ;) Hihi men nu ska jag sjunga vidareeeee!! :D
// Torres


Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!