Bortförklaring.

Hejhej.
Tänkte berätta varför bloggen har typ stått stilla i en vecka. Jo, det är såhär att i torsdags tänkte jag blappa om varför jag inte hade bloggat under söndag, måndag, tisdag och onsdag. Men appen funkar inte, den säger att jag måste ha rubrik när jag redan har det?! Det va dagens utbrott i inlägget och allting!! Skrev jätte mycket :o Så min dag blev helt förstörd o jag sitter typ aldrig vid datan längre... Jag har tänkt på några saker, t.ex när jag skriver en hel jävla bok om mina dagar som jag har missat att skriva om så kan jag strunta i att skriva allt i ETT inlägg o skriver allt i ett varsit inlägg. Lixom måndag för sig och tisdag för sig för då blire mycke uppdatering. Det va det jag tänkte berätta.
Chau, Torres.

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!