Ett inläääääägggg !

Heej!!
Allt är off på bloggen.. blir så :(
Iallafall orkar inte berätta om igår och så , jag berättar om min dag och vad som händer framöver..:D
Idag gick jag till skolan som vanligt. En jätte rolig dag fylld med skratt :D
Slutade 14.30 drog hem för att äta, sen drog jag till dansen .
Jag var med på alla uppvärmningar men sen efter fick jag jätte ont i höger hälsena (Har haft de idag och igår på kvällen) vet inte varför jag har de mamma tror de för att jag är överansträng. :(
Sen har jag bara ätit middag ,pluggat ,spelat skipbo ..

Imorgon ska mamma ÄNKLIGEN få svar på den där saken jag och torres åkt med på.
Pappa ska till Island tills på söndag :/
Jag ska inte göra så mycket har inget att plugga till så jag ska nog fixa mitt rum ,tvätta lite kläder:O
Mer än så vet jag inte :)

Fredag. Skola, sen hem och äta och greja ! Innan 18.00 så kmr torres och gaja eller ifall vi ska hämta upp dom.
Så ska vi på brb discot :) Efter de ska torres pappa komma och hämta oss så ska jag och torres hem till mig för hon ska sova här :D Mamma ska bort på lördagen :D ♥
Har inge mer att säga


// Nordborg ♥

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
sanna

hej, super bra blogg!



jag hittade en tävling som jag tror du skulle vinna lätt: http://dagensnloggare.blogg.se/ kram!

2012-03-17 @ 09:10:20
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!