Facebook status.

1. Jossan Rudenberg: Du går i min skola. Du har asrolig humor, du är söt oxå. Älskar dig potatiiis :*
2. Noelle Willner: Känner inte dig, men du känner Emelie Stanzè som jag känner.
3. Jennie Persson: Du är solstrålen i mitt liv. Du är alltid glad o sprallig! Du är så underbar! Helt otroligt hur mycket du betyder för mig bejbi! Jag älskar dig, litar på dig till 100% ♥ Igår, idag, imorgon, föralltid ♥
4. Jennie Stenvall: Jennie, du är bästavän med bruden över. Du är jätte söt! Vi har varit i handen tsm oxå :)♥
5. Sanna Azad: Du är grymt fin och bloggar på www.kurden.webblogg.se :)♥ Vi har gått/går i samma skola.♥
6. Gaja Wisinewska: Prins, du finns i alla tillfällen! Jag ringer dig såfort jag mår dåligt elr något!♥ Du ska veta att jag alltid finns för dig! Älskar dig♥♥♥♥♥
7. Julle von Chokladpulver: Störd och jobbig.
8. Emelie Nordborg: Älskling, vad skulle jag göra utan dig?! Du är mitt liv, min andra halva! Vi har våra små roliga traditioner, vi har alltid lika kul! Skipbo är våran grej! Jag älskar dig fru, älskar dig av hela mitt hjärta! Skulle kunna skriva en bok om hur mkt jag älskar dig!!♥♥♥♥ Kärlek till dig! :*
9. Ida Linnea Flood: Bäääästiiis!! Jag äääälskar diiiig!! :D♥♥ Vi är så otrolig grymma tsm!! Vi är såååå bäst!! Jag ångrar verkligen INTE att jag lärde känna dig gmn!! Vi för evigt, jag släpper aldrig taget om dig bästavän ♥♥
10. Yvonne Nordborg: Du är min svägerska, hahahaha! Du är bäst på att laga mat oxå :D Tora ♥ Yvis!
11. Yusuf Karakurt: Brooooor, söt kille :)♥
12. Hanna Lindersson: Hanni bebis! Min bästa vän! Vi 2 va som 1 i början av 6an! Älskar dig så mycket! Vill aldrig förlora dig! Puss♥♥♥♥
13. Nelly Grahn: Vi lärde känna varann på Liv Tamms typ party tror jag? Vi blev bra vänner o va lite då o då under sommaren :) Jag kommer ihåg nät vi badade i min pooool ;D Älskar och saknar dig!!<333
14. Lukki Filippish: Skiiiiit snygg kille! Vi är bäästisar :D Du är bäst Lukki! :* <33
15. Stefanie Thörnbrand: Lärde känna dig för att du va hos en dagmamma breve mig o då brukade vi va när vi va små :) Nu träffas vi inte ofta... Även om vi bor typ breve varann... ♥
16. Erica Gustavsson: Lärde känna dig genom Nordborg :) Du är snäll o snygg ;D♥
17. Lorena Cures: Mamma! Ååååh... Vart ska jag börja? Du är min mamma! Jag älskar dig så otroligt mycket!! Du finns vid alla tillfällen!! Du är den mamman som alla förtänar!! Du är rättvis o har en gryyyymm musiksmak :D Älskar dina kramar c: Älskar hela dig mumsis!♥♥♥♥♥♥♥
18. Paulina Hjalmarsson: En söt tjej som går i Nordborgs parallellklass (?) :)♥
19. Lucia Alvarez Crespo: Söt tjej i 7an :)♥ Jätte snääällll!!
20. Patrik Andersson: Störd och jobbig.
21. Trögaste Bella: Söt tjej i 7an :)♥
22. Johanna Ahlström: En tjej i min klass :)
23. Emma Ljungqvist: Nyyyyy tjej i min klass. Vi gick på samma innebandy för typ aslänge sen ;) Älskar dig finaste! Du är uuunderbar♥♥♥♥♥
24. Liv Tamm: Älskade barndomsvän, vi träffas typ aldrig o ändå så håller vi ihop!! Det är underbart♥ Älskar dig över hela mitt hjärta♥♥♥
25. Kelly Sika: En tjej i min parallellklass.
26. Emelie Rosell: Lärde känna dig genom grannarna ;) Du har en jätte fin fammilj :)♥
27. Amanda Larsen: Fin tjej i 7an :)♥
28. Hannah Leionen: Jag känner inte dig men jag känner din storasyster.
29. Ella Knutsson: Omg... Vet inte vart jag ska börja... I april har vi kännt varann i 1 år helt underbart!♥ Vi har så otroligt många minnen! Hahaha kommer du ihåg, kraftig hjärnskakning?! HAHAHAHAHAHAHAH gud vad vi garvade! Man brukar säga att man garvade ihjäl sig för att överdriva lite men vi gjorde ju faan det!!! Garvade i över 10 minuter!♥ Älskar dig vännen, släpper aldrig taget♥♥♥♥♥♥♥♥ Du är skitsnygg bruden! :*
30. Karolina Mezynska: Vi gick först på samma dans, då sa vi ingenting till varann... Men sen började vi igen på samma dans o då visade det sig att min bästa vän (som oxå gick i gruppen) gick i samma klass so dig! :) Så nu är vi vänner på fb o så :) Du är otroligt duktig på att rita på photoshop!!!!!! Du är fin oxå :)♥
31. Emma Hösöyen: Våra mammor är vänner sen låååångt innan o så kom vi på besök hos er en gång. Kommer ihåg, vi gjorde en dans och uppträdde och allt, hihi :) Nu går vi i samma skola o pratar inte ens? :s Du är söt ;)♥
32. Yasmine Axman: Du går i 7an o är min bästis!♥ Vi träffas i skolan typ hela tiden!♥ Jag älskar dig!♥
33. Agneta Lindblom: Du är Linnea Lindbloms mormor :)
34. Julia Bergström: Jääääääätteeeee söt tjej i min skola!!♥ Du är verkligen jäte söt! ;) Känner inte dig så bra ;(♥
35. Hannah Molin: Jobbig 00a.
36. Oskar Wnuczynski: Tozzyyyyy :D Neej men du är bäst! Love yooou ;)♥

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Liv Tamm

Älskar dig oxå över hela mitt hjärta! <3<3<3 pussssss

2012-04-06 @ 12:01:04
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!