Från igår- ändrade planer... IGEN.

Hejhej.
Nordborg skrev ett inlägg om en grej som hände igår men appen laggade -.-' Så jag tänkte att jag kan skriva det nu istället? :) Jo, det va såhär att vi skulle ju gå på café elr hur? När vi gick till caféet så finns det en trappa som man ska gå upp för, för att komma till caféet. Men dom höll på att bygga om på trappan så då kunde vi ju inte gå på den? Så då gick vi in i en typ liten éntre o bara stog där som två frågetecken. Så vi ringde Nordborgs mamma p ba vart går man in?!?!?! Men det va lite svårt för henne att förklara eftersom hon inte va i närheten. Så fanns det en hiss där inne i éntren så vi går in i den så ska vi trycka på 2an eftersom vi va på 1an o caféet låg en trappa upp. Men då står det "avstängd" för knappen?!?! Så vi gav upp o gick till sjukhuset o väntade på Nordborgs mamma istället. Som sagt Det är ABSOLUT INGENTING som har hänt, vi får bara inte ta upp det på bloggen. På sjukhuset, i väntrummet, fanns det en automat med lite godsaker i så vi valde att köpa lite gott därifrån. Jag bestämde mig för att köpa en Yoggi, stoppar in tjugolappen (det funkade med sedlar), vad händer? Jo, automaten spottar ut tjogolappen, jag kollar på lappen o ser att den är rätt så vikt i kanterna o fixar till det, stoppar in lappen igen, den spottar ut den, gör det igen o igen, tillslut funkade det! Då tröcka jag på numret som Yogurten hade, den rullar ner, då ska jag öppna luckan för att få min förbannade dricka, vad händer? Jag får inte upp den jävla luckan! O jag drog i den men den kunde ha gått sönder.. Då köper Emelie en Cola, hon stoppar in pengarna, den spottar ut, stoppar in, spottar in, stoppar in, spottar ut!! Då prövade jag, haha, DÅ funkade det! :D Så då ska vi öppna luckan, DÅ gick det helt plötsligt? Sen satt vi o snackade o "drack" ;) Sen ville jag köpa en kexchoklad, stoppar in pengarna, funkar perfekt, ska öppna luckan, DET F***ING GÅR INTE!!! Så då köper Emelie en geisha (stavning?), stoppar in pengarna, funkar perfekt, öppna luckan, DET GÅR INTE!!! Så då köpte vi YTTERLIGGARE en grej och DÅ funka det! -_____- Sen åt vi på Max. Sååå gott! Idag ska jag träffa en gamnal kompis och sen ska Nordborg o Lindblom sova hos mig, pappa o Natte ska åka iväg så det blir tjejkväll :D Love you tjejer!<3 Nu ska jag dra!
Chau, Torres.


Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!