HATAR HATAR HATAR....

HATAR HATAR HATAR HATAR HATAR HATAR HATAR HATAR HATAR HATAR HATAR HATAR HATAR HATAR HATAR HATAR HATAR HATAR HATAR HATAR HATAR HATAR HATAR HATAR
BLOGG.SE APPEN!!!! JAG VA SKITGLAD NÄR JAG VAKNADE OCH TÄNKTE ATT JAG KUNDE BLOGGA LITE, JA VAD KUL, MEN DEN HÄR JÄVLA FUCKING CP (ursäkta språket) APPEN HAR FÖRSTÖRT BÖRJAN PÅ MIN DAG!!!! JG KAN INTE LADDA UPP BILDER, HELT PLÖTSLIGT EFTER FLERA GÅNGERS PRÖVANDE SÅ HÄNDER ANTINGEN ATT DET STÅR LÄNKAR TILL FOTONA SOM JAG VÄLJER SOM JAG MÅSTE RADERA ELR SÅ KOMMER INLÄGGET 2 JÄVLA GÅNGER!!!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ JAG ÄR SÅ ARG!!!!!! HATAR ER BLOGG.SE!!!! NÄR MAN UPPDATERAR SKITEN SÅ STÅR DET BUG FIXARE MEN DEN FIXAR INTE ETT SKIT!!!!!!! Det va dagens utbrott. Hejdå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Sannalitens.se

Svar: Okej, härligt! Jag mår bara bra och i helgen ska jag på avskedsfest för en kompis som flyttar utomlands och sen på söndag blir et dop för min kille guddotter. Jag har basra varit på dop en gång typ och då var jag jätteliten så jag minns inget. Så det blir lite spännande faktiskt :P Har du varit på dop nyligen? :) Kram!

2012-03-02 @ 18:35:11 | http://Sannalitens.se
Felicia ~

Sv: jag redigerar alla mina bilder i programet "Photoscape".

2012-03-02 @ 20:06:56 | http://linders.blogg.se/
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!