Helgen, dålig uppdate.

Hejhej.
Har haft "fullt upp" under helgen, därför har jag knte bloggat så mycket. I fredags skulle Nordborg och Lindblom sova hos mig. Jag messade tjejerna vid 18 kanske..? Då kom Nordborg, vi började skära grönsaker till Tacosen som vi hade bestämt att vi skulle äta. Efter en stund frågar vi Lindblom när hon kommer? Till svar får vi att hon måste äta först. Min och Emelies reaktion: HON SKA JU ÄTA MED OSS!!! Så vi ringde henne o ba: Du ska ju äta med oss!! Så då frågade hon sin mamma men hon fick inte för att hennes mormor va där o dom skulle fira henne. Så då åt Emelie o jag själva. Efter middan gick vi hem till Lindblom för att gå till Din Mat och handla snacks och sånt. Sen när vi kom hem hällde vi upp allt i skålar och typ dansade? xD Ne men vi visade upp danser för varandra och Linnea fottade. Sen kom mamma o då körde vi skipbo med henne från typ 22-01 tror jag. Grannen hade fest så dom hade musik på högsta o skrek o allt :s Det va grannens dotter som hade fest. Det va massa grannar som skrev på fb ba: Har inte sovit någonting/Kan ni sänka?/ Jag hörde när jag skulle ut med hunden runt 4 och den grannen bor snett emot oss på andra sidan vägen. Så det va ganska mycket klag, menmen. Vi hade kul iaf :D När vi gick o la oss så tjuvlyssnade vi (jag) när en tjej fick utbrott på en kille xD Skitkul!! Hon va jätte arg o ba: JAG BRUKAR INTE VARA AGGRESSIV!!!!!!!!! (stavning på aggressiv???) Snart ska vi till handen. Bloggar sen.
Chau, Torres.


Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Sofia

Allt bra denna söndag? :D

2012-03-04 @ 19:56:55 | http://byfia.com
Anonym

Sugen på shopping inför våren/sommaren?

Isf rekommenderar jag en superbra sida där man samlar poäng och får presentkort på H&M, Nelly.com, Kicks & Åhléns.



http://www.gratismakeup.se/?r=208078



Det fungerar påriktigt och det är 100% gratis. :)

2012-03-04 @ 20:02:11
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!