Lite om dagarna<3

Var ett tag sen vi blogga.. Torres blogg app funkar inte så hon kan inte blappa för appen på hennes telfon är helt cp!
Jag har haft dans och blivit sååååååååååååhäääääääär trött!

Kan berätta om i igår och idag..:) Okej Imorgon också!
Igår : Gick till skolan som vanligt och inget annat hände utan sista timmen på idrotten dom typ renoverar i vår idrottshall -.- Så vi skulle igentligen vara ute men Antonis (Lärare och idrottslärare) frös ute vi bah YES :D
Så fick ha typ 3 minuters prat om kost och hur man ska äta , hur man ska må bra och hur man ska sova hur många timmar osv. Var riktigt intressant !! Sen fick vi gå markosspår de finns ett litet och ett stort man fick välja antligen 2 gånger de lilla eller 1 gång de stora , nästan ALLA i klassen tog de stora :D Jag halkade en gång .. På isen så jag har två rätt stora blåmärken på rummpan och har jätte ont i svanskotan -_-
Efter Skolan så drog jag hem och sen efter en stund skulle jag till dansen sen gjorde jag inget ! :D

Idag : Skola,Vi skulle redovisa vårat läxförhör som vi hade gjort dialoger med andra i klassen så skulle vi spela upp dom ,jag var med Elin,Nicole och Juan :D , Har haft jätte roligt skojjat med jätte många och vissa har ju drygat men öndå vi har skrattat som aldrig förr typ !! Och bara driver med alla :D Så jag börjar gilla skolan mer o mer !! ♥
Slutade vid 12.40 så de var rätt najs ! Sen när jag kom hem var jag typ hemma själv med min sötis (Hunden) och bara mös i soffan och sen skypade jag me torres i 3 TIMMAR!! :O  Omg ! roligt var de ! :D
Sen skulle hon äta och så ! Ska åka till stan nu för att jag ska me mamma och hämta farmor någonstans :D
Jag kan följa med för jag har intget jag ska plugga till :)
Sen när jag kommer hem är de direkt i sängen för att sova .. Eller duscha först ;D

Imorgon :Skola först till 14.20 sen dra till dansen som börjar 15.15 sen drar jag till torres , ska äta där :D <3

*BILDLÖS*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!