Skola imorgon..

Hej!!
Ligger i sängen och ska snart sova snart , om jag kan..
Ni vet ju om min helg (Torres har berättat) igår kväll kom hon iallafall över till mig för att titta på mello efter de spelade vi skipbo. Efter en stund så fråga vi ifall hon kunde sova här:) De kunde hon så ja vi gjorde väl inte så mycket. Vid 2 idag så drog hon hem . Efter de har jag bara kollat på tv , färgat håret :) Är jätte nöjd! :D Imorgon är de skola , slutar 12.40 så de är ingen fara
! Bara jobbigt att ta sig upp på morgonen men de får man ta!
Ska bli kul att träffa alla kompisar :D
Nu ska jag "bara" spela lite draw ! Hörs imorgon !//Nordborg!<3


Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!