Staty.

Hejhej.
Som ni vet så är min blogg app heeeelt konstig o jag sitter typ ALDRIG vid datan... Så det är därför bloggen har stått stilla precis som en staty..... Igår va mina brudar (Emma, Nordborg, Gaja, Tyra, Ella, Matilda) o jag på fest i brb. Vill spola tbx! Det va så otroligt gryyyymt! Fan vad kul jag (vi) hade!! Det hände nåra saker men iaf. Åååååå jag vill bara tbx! Aja.... Får gå på nästa! :D Efter festen kom min pappa o hämtade alla utom Emma. Sen körde vi hem med Nordborg för att jag skulle sova hos henne :) Och här är vi... Trötta o ska snart äta frukost. Bloggar mer senare idag för det kommer hända ett antal saker. Trevliiiiig helg!♥
Chau, Torres.

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!