13 ÅÅÅÅÅÅÅRRR!!! - Torres.

HEEEEEEJ!!
IDAG FYLLER JAG 13 ÅR!! :D Har haft världens bästa födelsedag med vänner o familj!♥ Tack för att ni kom allihop! Fick massor av fina presenter! Sitter just nu o skypar med finaste lillkusin som väntar på att jag ska skriva klart! ;) HEEEEJSAAAN STEFFIII! Jag kan göra ett videoinlägg på det jag fick? :) Jag gjorde ett videoinlägg förra veckan men den kom aldrig upp? Man ser bara rubriken o sen ser man inget mer? -.-' Och jag vet inte hur man laddar upp via videofy me :c Jag e ganska dåligt på sånt här... Jag vet inte heller hur man byter profilbild på bloggen bland alla kodmallar o allt och redan i år lärde jag mig hur man delar videos från Youtube!?! Jag e sämst på det här :') Hahah aja men någon som kan får hjälpa mig! Det kommer en video iaf!♥ Min dag har varit den bästa dagen i hela mitt liv! Älskar den här dagen fett mycket!♥ Men nu ska jag fortsätta skypa med Steffi o chatta med Sandra :'D

Puss!♥♥♥♥

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!